09. januar 2021
"NYTÅRSJAGT" PÅ FORENINGSREVIRET.

Der mødes på ”P-pladsen” ved jagthytten (v. maskinhuset) på foreningsreviret, hvorfra vi begiver os op i jagthytten, hvor vi omkring bålstedet indtager den kaffe med ”tilbehør”, man selv medbringer. Vi tror her ”i skrivende stund” ikke på, at corona-restriktionerne til den tid er lempet så meget, at vi kan samles indendøre i jagthytten. Desværre ! – Udover at vi indtager både morgenkaffen og vores medbragte madpakker udendørs, vil vi naturligvis også denne gang tage alle øvrige forholdsregler m.h.t. holdopdelinger, afstandskrav, håndsprit o.s.v. – Er der optræk til dårligt vejr, opstiller vi dagen i forvejen en eller to af de pavilloner, vi tidligere anvendte, når vi afholdt ”Skovens Dag”.

Som tidligere vil der blive taget hensyn til dårligt gående. Inden vi efter jagtens afslutning indtager indholdet af vores madpakker, holder vi selvfølgelig parade og auktion over det (forhåbentligt) nedlagte vildt.
Tilmelding til Kim V. Larsen tidligst søndag den 27. december 2020 og senest lørdag den 2. januar 2021 (tlf./e-mail som ovenfor).