”ÅRETS JAGTFROKOST”
Lørdag den 22. februar 2020, kl. 13.00-17.00
i Fælleshuset på Skudehavnen i Ebeltoft

Vi holder traditionerne i hævd med en ”jagtfrokost kun for jægerne” - som markering af jagtsæsonens afslutning. - Vi ændrer menuen i år og gør den lidt mere jagt-/vildtrelateret. Der serveres:

Marinerede sild med karrysalat – hjemmelavede, stegte sild i eddike m.v. med lune, bløde løg – Dyreleverpostej med rødbeder – Røget dyrekølle med røræg og/eller flødepeberrod – Små canapéer med fasanleverpostej med chornicons (2 til hver) – Røget fasanbryst, serveret på salatblad med hjemmelavet rævesauce og/eller flødepeberrod (2 til hver) - Tarteletter med fasan og skovsvampe (2 til hver) – Ostefad,  ”smør selv”, med 2 slags skæreost (stærk og mindre stærk) med sky og løgringe samt en god roquefort  med syltede valnøddekerner (flutes og kiks) – Kaffe og småkager

Couvertprisen er 130,- kr. pr. person, excl. drikkevarer (kaffen dog incl.). Øl & vand købes formedelst 10,- kr. pr. stk. – Der vil IKKE blive solgt snaps/brændevin, - hvis deltagerne ønsker snaps, skal de således selv medbringe det (så får man også det mærke, man helst vil have).

Bindende tilmelding senest lørdag den 15. februar 2020 til Jørgen Brøgger (tlf./sms 4035 2211, e-mail: jb@joergen-broegger.dk).

Vi håber, at rigtig mange vil deltage, så vi kan få en lige så hyggelig eftermiddag, som vi plejer.