Kombineret forenings- og invitationsjagt
fredag den 22. januar 2021, kl. 09.30

Efter den vellykkede "julejagt" den 28. december 2020 foreslog Kaj Martinussen, at vi kunne holde en jagt i "Slusesåten" på Øer kombineret med en jagt på hans revir på Øer. Den invitation har vi med tak taget imod, og efterfølgende har Jesper Sørensen tilbudt, at vi også kan koble hans revir ved Stubbe på jagten.
Der mødes kl. 09.30 på den lille P-plads for sydenden  af Slusesåten. Efter jagten her kører vi til Kajs revir, kun få minutters kørsel fra Slusesåten. Efter jagten dér kører vi til Jespers revir ved Stubbe, hvor foreningen efter jagten er vært ved en øl/vand ved Jespers jagthytte.
Af hensyn til revirernes "bæreevne" er det nødvendigt at begrænse deltagerantallet til max. 15 efter "først til mølle-princippet". Deltagerne vil blive holdopdelt i henhold til gældende Corona-bestemmelser.
Tilmelding til Kim V. Larsen, tlf/sms 20 90 96 47 - e-mail: kim.larsen@arriva.dk tidligst lørdag den 9. januar og senest søndag den 17. januar 2021