FORENINGSJAGT – ”TRAMPEJAGT”
Lørdag den 27. november, kl. 09.00

"Same procedure as last" og ved alle foreningsjagterne på Colindseje. Medbring selv kaffen til det rundstykke, som foreningen er vært ved inden parolen, der afholdes udenfor jagthytten. Og det med "same procedure as last" er rent faktisk ikke sandt. Tværtimod. Der er mange andre muligheder for såter end "bare Syd og Nord på den sædvanlige måde", og dem agter vi at benytte os af denne dag. Reviret rummer flere større markarealer med levende hegn og småbevoksninger samt gode afgrøder, der kan huse meget forskelligt småvildt. Og det vil vi forsøge at opsøge og samtidig skåne ”de sædvanlige såter” på både Nord og Syd.

Alt jagtbart vildt må nedlægges. Vi er nu inde i november måned, og rålammene er blevet så store, at de kan klare sig selv. Derfor er gammelråen nu også blandt det jagtbare vildt. DOG siger vi, at kommer der rå med lam, så tag lammet.

Tilmelding til Kim V. Larsen (tlf./sms 20 90 96 47 - e-mail: kim.larsen@arriva.dk) tidligst lørdag den 30. oktober og senest søndag den 7. november.