”ÅRETS JULEJAGT”
Søndag den 29. december 2019

Det er en af foreningens ældste traditioner, at der afholdes en hyggelig jagt mellem jul og nytår. – Det er efterhånden også en tradition, at det er nogle af vore gode medlemmer, der slår sig sammen om at være med til at vedligeholde denne gode tradition ved at invitere foreningens medlemmer på jagt på deres private revirer.

Også i år er det Torben Nikolaisen, Jesper Sørensen og Kaj Martinussen, der sørger for, at denne gode og hyggelige tradition holdes i hævd.

Der mødes kl. 09.00 på P-pladsen ved ”Skæppen og Fjerdingkarret”, hvor vi deler os i to hold, der – i så få biler som muligt - kører med h.h.v. Torben og Jesper til deres respektive revirer i Gråske og Stubbe.

Efter jagten hos Torben og Jesper kører vi til Øer, hvor vi som bekendt stadig har jagten i ”Slusesåten”, der således vil blive drevet af ”på den sædvanlige måde” (såfremt selvsagt, at fårene er taget hjem), - og til slut kører vi til dagens sidste såt, Kaj Martinussens revir ved ”Kløvsign” med de forskellige spændende slags bevoksninger.

Når jagten er slut, kører vi til Torben Nikolaisens bopæl, hvor vi holder parade og
derefter indtager vore medbragte madpakker under de sædvanlige hyggelige former i kælderen ved siden af Torbens jagtstue, - inden vi ønsker hinanden godt nytår og går hver til sit.

Af hensyn til såvel revirernes bæreevne som det efterfølgende arrangement er det nødvendigt at begrænse deltagerantallet til 25, - hvilket er efter ”først til mølle”-princippet.

Af samme årsag er det nødvendigt med TILMELDING, - der bedes foretaget til Kim V. Larsen (sms: 20 90 96 47, e-mail: kim.larsen@arriva.dk) tidligst lørdag den 14. december og senest søndag den 22. december 2019.