April 2012

Kære  Jagtforeningsformand

Vi skriver til jeres forening, for at gøre jer opmærksom på, at vores efterskole, Helgenæs Naturefterskole, stadig har ledige pladser for skoleåret 2013/2014

Helgenæs Naturefterskole adskiller sig fra andre efterskoler, ved en unik beliggenhed med direkte adgang til vand, skov og eng. Skolen udmærker sig yderligere ved at være en lille skole på mellem 75 – 80 elever.

Vi har 6 friluftslinier:  Jagt - Nature Fit  - Fiskeri - Håndværk - Adventure race - Outdoor og Islandske heste. Desuden vægter vi det boglige højt og giver de unge mennesker en afgangseksamen på lige fod med folkeskolerne. Vi er kendt for vores rummelighed, der medfører, at vores elever selv definerer, hvad de vil have ud af dette ophold.

Vi forestiller os, at der i jeres netværk, kunne være unge mennesker der kunne have stor glæde og gavn af et efterskoleophold hos os. Ønsker i yderligere oplysninger herom er i hjertelig velkomne til at ringe på 8635 6100, maile på adm@hne.dk, eller besøge vores hjemmeside www.hne.dk. Vi tilsender også gerne yderligere materiale.

Vi håber i vil ophænge den medsendte flyer i jeres klubhus.