19. februar 2022:
Årets Jagtfrokost

Meddele4lse 01. februar 2022:
Jagtfrokosten den 19. februar gennemføres
Ophævelsen af alle coronorestriktioner i Danmark med virkning fra og med i dag gør, at vi naturligvis gennemfører jagtfrokosten den 19. februar som programsat ogt planlagt.
Jagtfrokosten afvikles i bebyggelsen "Møllehaven"s fælleslokale, Møllehaven 18, 8400 Ebeltoft, kl. 13.00-17.00, - se evt. det tidligere udsendte vinterprogram eller dette link:

Dagens (foreløbige) menu er nu fastlagt, og der bydes på:
Marinerede sild med karrysalat - kryddersild med rødløg og kapers - hjemmelavet ferskrøget laks (koldrøget) med røræg og/eller flødepeberrod - røget dyrekølle med røræg og/eller flødepeberrod - carpaccio af rådyr - vildtspegepølse - diverse oste - kaffe og småkager.
Deltagerprisen er som tidligere bekendtgjort 130,- kr. excl. drikkevarer (kaffen dog incl.). ØL & vand sælges formedelst 10,- kr. pr. stk. Der bliver IKKE solgt snaps/brændevin. De, der ønsker det, må selv medbringe, - og hvis man har lavet en "hjemmekomponeret" kryddersnaps, som man gerne vil have, at andre også skal smage, vil det absolut ikke være forbudt.
Vi beder om, at alle, der deltager, vil medbringe trofæer fra vildt nedlagt i den nu forgangne sæson (opsatse, gevirer, skind, afkogte kranier, udstoppede dyr/fugle o.s.v.), så det kan indgå i den øvrige jagtrelevante udsmykning af lokalet. Og specielt vil vi jo gerne se opsatsene fra de bukke der blev nedlagt på Colindseje i den forgangne sæson.
Vi håber, at rigtig mange af foreningens medlemmer har tid og lyst til at deltage.
Af hensyn til såvel traktement som logistik, er det nødvendigt med tilmelding. Denne bedes foretaget til Jørgen Brøgger, tlf/sms: 40 35 22 11 eller e-mail:
jb@joergen-broegger.dk senest lørdag den 12. februar.