HAVJAGT

Grundet de senere års svigtende interesse for at deltage i havjagterne er det med Torben Nikolaisen og Jesper Sørensen aftalt, at vi gør som de tre foregående år: Vi arrangerer ingen forenings-havjagter, men medlemmer, der gerne vil med en tur ud efter havfugle, er velkomne til at kontakte Torben (tlf. 20 41 36 12) eller Jesper (tlf. 51 25 29 59) så man kan aftale en dag, hvor man kan komme med en af dem en tur ud og se efter gæs, edderfugle, sortænder, fløjlsænder, troldænder, havlit’er o.s.v.