INVITATIONSJAGTER

Vi er så heldige, at en række af de af foreningens medlemmer, der har eget revir, indimellem slår sig sammen og inviterer på jagt - såkaldte "fællesjagter" - på deres respektive revirer.

Som regel afholdes der en sådan invitationsjagt ultimo oktober måned og igen mellem jul og nytår, den såkaldte "julejagt".

Disse invitationsjagter er meget populære blandt foreningens øvrige medlemmer, fordi man på den måde har mulighed for at komme ud og se andre arealer og revirer end foreningsreviret på "Munkhuse/Georgsminde".

Det hænder også, at nogle af dagens jagtværter til afslutning er vært ved en øl/vand og et par pølser eller f.eks. vildtsuppe, tilberedt over bål. Og det gør jo ikke fornøjelsen mindre.