JAGTFROKOST

Foreningen arrangerer hvert år - som regel den første lørdag i februar - en "jagtfrokost" som markering af afslutningen på jagtsæsonen.
Jagtfrokosten, der "kun er for jægerne" har afløst de tidligere afholdte og dengang meget populære jagtfester, hvor vi fik en lækker middag med dyresteg som hovedret og aftenen sluttede med dans til ud på de små timer. Tiden løb imidlertid fra disse aftenfester, efterhånden som medlemmernes (og deres ægtefællers) gennemsnitsalder  forøgedes mere og mere.
Jagtfrokosterne afholdes i Skudehavnens Fælleshus i tidsrummet kl. 13.00 til 17.00, hvilket passer alle godt. Menuen er dels traditionel - 2 slag sild, røget dyrekølle (sommerbuk fra foreningsreviret), luksus-smørrebrød og sigtebrød med fedt og gammel ost. Dertil kommer som oftest også en varm ret - normalt tartelæetter med enten råvildt med svampe eller fasan i asparges & rodfrugter. - Og så er det tilladt (ja, vi opfordrer nærmest til det) at tage sin egen "hjemmebryggede" kryddersnaps med og give en mundsmag til deltagerne (vi har efterhånden smagt mange, virkelig fortrinlige kryddersnapse på denne måde).
Det er en virkelig hyggelig eftermiddag, hvor den forgangne jagtsæson "vendes", ligesom der underholdes med både sang og "røverhistorier". Og så beder vi medlemmerne om at medbringe trofæer fra vildt, nedlagt i den forgangne sæson (opsatse, gevirer, skind, udstoppede fugle/dyr o.s.v.), ligesom der også altid laves en lille udstilling med foreningens gamle protokoller.
Det kan varmt anbefales de medlemmer, der endnu ikke har deltaget i denne årlige frokost, at være med næste gang. - Det er den helt rigtige måde at slutte jagtsæsonen af på.