JUNI 2023

Bukkejagt på foreningsrevireret ved "Colindseje", - for de medlemmer, der har tilmeldt sig bukkepuljen.

Regulering af rågeunger i Skanseskoven i Ebeltoft, - til og med den 15. juni.

BENYT SOMMERSÆSONEN TIL AT
FORBEDRE DINE SKYDEFÆRDIGHEDER
 VED BESØG PÅ FLUGTSKYDNINGSBANEN

Der er for os alle al mulig grund til at benytte sommersæsonen til at træne sine skydefærdigheder på flugtskydningsbanen. – Vi er derfor glade for at kunne fortælle, at vore medlemmer er velkomne til at deltage i almindelige træningsskydninger hos vore naboforeninger, - således :

Tirstrup Jagtforening :Der trænes på banen i Gravlev hver mandag fra kl. 18.00. Banen er til alm. jagtskydning. Patroner kan købes på banen. Grillen tændes hver aften (salg af pølser). Ligeledes salg af øl/vand.

Mols-Rønde Jagtforening :Træner på banen i Agri, - hvor der skydes skeet-skydning. – I april måned skydes om lørdagen med start kl. 10.00. – Derefter hver mandag aften med start kl. 18.30.
Også her kan købes patroner, øl & vand.

Feldballe Jagtforening :Der trænes hver tirsdag, til og med den sidste tirsdag i august, på banen ved Mårupvej (ved Lufthavnen), - med start kl. 18.00.
Også her kan der købes patroner, øl og vand.