Jagthornsblæsning i Elsegaarde Jagtforening

Der er mange medlemmer af Elsegaarde Jagtforening, der gennem årene har "krydret" foreningsjagterne med jagthornenes liflige toner, - signaler og melodier - ved både paroler og pafrader m.v. Og det er der heldigvis også stadig..
Stort set alle "vores" hornblæsere har fået ders "uddannelse" i Ebeltoft jagthornsblæsere, og de af foreningens blæsere , der stadig er med i foreninbgen blæser også med gruppen på dens øveaftener hver onsdag i Kulturshuset  på Festpladsen i Ebeltoft.
Elsegaarde Jagtforening var en af hovedaktørerne ved oprettelsen af Ebeltoft Jagthornsblæsere i 1992, hvor omkring 98-99 % af gruppens medlemmer var medlemmer af Elsegaarde Jagt- forening. Senere er der, heldigvis, kommet flere deltagere i gruppen fra andre jagtforeninger i den tidligere Ebeltoft Kommune, fortrinsvis fra Tirstrup-Hyllested Jagtforening.
Se Ebeltoft Jagthornsblæseres egen hjemmeside
her