”ÅBEN JAGTHYTTE”
Lørdag den 23. marts 2024, kl. 10.00-12.00

Vi ”genoptager”/vedligeholder den gode og hyggelige tradition, hvor vi markerer foreningens stiftelsesdato, 24. marts 1933, – i år altså dagen før foreningens 91-års fødselsdag. Sidste år var ”Åben Jagthytte”-arrangementet jo ”konverteret” til fejringen af 90-års fødselsdagen i bålhytten ved Jagtens Hus, Kalø. Derfor skriver vi, at vi nu ”genoptager” dette hyggelige arrangement.

Som vanligt markerer vi ”fødselsdagen” ved at foreningen er vært ved en ”paroledram” og en øl/vand, ligesom der vil være mulighed for at købe en god pølse fra grillen.

Dette er en oplagt mulighed for de nye medlemmer, vi endnu ikke har set til vores jagter og andre arrangementer, til at komme og sige ”goddaw” og hilse på evt. gamle jagtvenner og lære nye at kende, - såvel som en god mulighed for at tage området nærmere i øjesyn.

Alle er velkomne, så tag gerne familie og (jagt-)venner med. Måske nogle af dem kunne få lyst til at blive en del af vores jagtfællesskab ?

Her er et par stemningsindtryk fra tidligere år (klik på det enkelte billede for at se det i stor størrelse):