AFSLUTNINHGSJAGT
Søndag den 28. januar 2024

Sidste jagt i denne sæson. - Der mødes kl. 09.00 på P-pladsen ved jagthytten, hvor vi indtager vores medbragte morgenkaffe i hytten. Traditionen tro er foreningen vært ved et rundstykke til kaffen.

Som de andre gange vil der blive taget hensyn til dårligt gående. Og som altid slutter vi af med parade og evt. auktion over det (forhåbentlig) nedlagte vildt, efterfulgt af hyggeligt samvær omkring de medbragte madpakker. – Måske tilsat jagtfiskalens beretning om sine observationer i løbet af dagen ? – Hvem ved ?

Tilmelding til K.A. Hansen tidligst lørdag den 13. januar og senest søndag den 21. januar 2024 (tlf./sms: 2866 7345 eller e-mail: kahansen882@gmail.com

Det bliver jo lidt vemodigt at skulle tage afsked med ”sæsonen”, - men heldigvis er det jo ikke helt slut endnu. Der er stadig reguleringsmuligheder for ræv, mårhund, krager og skader, jvfr. efterfølgende. Og derefter følger jo de andre gode foreningsaktiviteter, startende med ”årets jagtfrokost” og efterfølgende ”Åben Jagthytte”, fisketure og andre arrangementer, der vil blive annonceret i forårs-/sommerprogrammet. For slet ikke at tale om bukkejagten. – Ja, ”jægerens år” har mange gode oplevelser at byde på. - I første omgang siger vi ”på gensyn til afslutningsjagten” den 28. januar !