FORENINGSJAGT – ”JULEOPTAKT”
Søndag den 17. december, kl. 09.00

Den traditionelle ”Juleoptakt” – sidste jagt inden jul (også kaldet ”pølsejagten”), – som der erfaringsmæssigt er flere, der gerne vil deltage i, grundet det særligt ”jule-hyggelige” samvær efter jagtens afslutning.

Der bliver tale om traditionel posterings- & drivjagt af vandhuller og remiser på
både ”Nord” og ”Syd”. Da det er en festdag, bliver der ingen trampejagt denne dag. - Vi gør, som vi plejer: Korter jagten lidt af og slutter dagen af med, at foreningen i jagthytten er vært ved en gang grillede vildtpølser med tilbehør samt en juleøl (også alkoholfrie) og en dram, inden vi ønsker hinanden glædelig jul.

Så lad trygt madpakken blive hjemme, men husk tilmeldingen til K.A. Hansen, - tidligst lørdag den 2. december og senest søndag den 10. december