Skriv en tekst her

Der skal klargøres til bukkejagten, så vi håber, at mange bukkejægere vil give et nap med

De revirforbedringer, vi foretager, skulle gerne resultere i gode og stærke vildtbestande

REVIR- OG VILDTPLEJEFORANSTALTNINGER
”Arbejdsdage” 12., 13., 14. april og 7. maj - vil du give en hånd med ?

Der er allerede gennemført en del revir- og vildtplejearbejder med udlægning og renovering af ”ducktubes” (andereder) på både ”Nord” og ”Syd” og ikke mindst med klargøring til plantninger. Vi er nemlig også i år blevet tildelt vildtplanter fra ordningen ”Plant for Vildtet”. De skal alle sammen plantes fredag, lørdag & søndag den 12., 13. og 14. april – og dér håber vi, at rigtig mange medlemmer vil møde op og give en hånd med, da disse beplantninger jo har til formål at gøre reviret endnu mere attraktivt for vildtet, - og dermed også give større jagtoplevelser for os selv.

Den 7. maj skal alle stiger eftergås, så de er klar til bukkesæsonen; herunder beskæringer m.v. for at skabe frie skudfelter.

Alle dagene mødes ved jagthytten kl. 09.00, hvor der ”holdes parole” og dagens opgaver fordeles (der vil naturligvis være en paroledram). – Medbring selv madpakke, så er foreningen vært ved en øl/vand hertil, når dagens opgaver er løst

Hvis DU vil give en hånd med, så det ikke kun skal være jagtudvalget, der laver, det, som vi alle vil få glæde og gavn af. Du er meget velkommen !  Giv i såfald venligst Klaus Boll en melding herom: Tlf./sms: 40 20 47 30 – e-mail: klaus@boll-net.dk – Oplys samtidig, hvad du evt. kan medbringe af værktøj (spade, motorsav, buskrydder, grensav, høgenæb, grensaks, økse o.s.v.).