FAMILIE-FISKETUR
Søndag den 21. april kl. 10.00 – 13.00
til ”Djurs Fiskepark” (Put & Take)
       Kanalvej 90, Fannerup, 8560 Kolind

Her har vi fået en fin aftale, hvor vi kan fiske disse 3 timer for 100,- kr. pr. fiskestang (normalpris
140,- kr. i 2023-priser !)). Tag gerne hele familien (og evt. (jagt-) venner med. Deltagere, "der blot er med" (ikke fisker) er gratis. Anlægget har en god fiskebestand, og er særligt velegnet til børn/børnebørn (bl.a. særlig børnesø), men kan også byde på gode oplevelser for voksne, såvel mere "inkarnerede" lystfiskere som "hyggefiskere".
Der vil være mindre præmier til de, der fanger h.h.v. den første, den største og de fleste fisk (over målet, selvsagt).
Der er mulighed for at købe agn i form af powerbait m.m på stedet, ligesom der kan lejes fiskestang, hvis man ikke selv har en.
Læs selv mere på Djurs Fiskepark's hjemmeside: https://djurs-fiskepark.dk/
Kl. 13.00 samles vi ved det dejlige opholdsområde med borde og bænke, hvor vi holder "parade" og præmieuddeling og derefter i fællesskab hygger os med vores medbragte madkurve.
Tlmelding med oplysning om antal deltagere/fiskestænger til Jørgen Brøgger senest tirsdag den 16. april, - men meget gerne tidligere. - Enten på mail jb@joergen-broegger.dk eller pr. tlf./sms på 40 35 22 11