Her er lidt stemningsindtryk fra tidligere års jagytfrokoster. Klik på det enkelte foto fotr at se det i stor størrelse:

"ÅRETS JAGTFROKOST"
lørdag den 24. februar 2024, kl. 13.00 - 17.00
i Skudehavnens Fælleshus i Ebeltoft.

Andet lokale:
I vinterprogrammet står der, at vi afholder jagtfrokosten i Sejlklubbens klubhus på Skudehavnen.
Det gør vi ikke.  Da Sejlklubbens bestyrelsen pludselig ville have næsten det dobbelte i lokaleleje, af hvad vi havde aftalt, er arrangementet flyttet til Skudehavnens Fælleshus (hvor vi også holdt generalforsamlingen). Stadig lørdag den 24. februar, kl. 13.00-17.00.

Vi kan nu oplyse, at menuen bliver:

• Marinerede sild med løgringe og karrysalat
  • Røget torsk med laksemousse og rejer, serveret med hjemmebagt flute
  • Symfoni af røget vildt, - med indlagt konkurrence "hvad er hvad" og præmie til den, der kommer tættes på de rigtige svar
  • Røget dyrekølle med røræg og asparges
  • Rågebryster med champignon a´la creme
  • Hjemmelavet vildsvinesylte
  • Hjemmelavet dyreleverpostej
  • 2 slags vildt-spegepølse, - en stærk og en mildere (begge en blanding af kronvildt, dåvildt og råvildt) med sky og løgringe og/eller remoulade og ristede løg
  • 2 slags ost - en stærk skæreost med sky, løgringe & rom-stænk og en god blåskimmelost.
  • Kaffe

Prisen er som de senere år 130,- kr. pr. person.

Vi opfordrer til, at de, der har nedlagt vildt i det forløbne år, tager trofæer herfra med til den traditionelle udstilling (opsatse, gevirer, afkogte kranier, udstoppede dyr/fugle o.s.v.). Oplys ved tilmelding gerne, hvad du har med af trofæer.

Tilmelding til Jørgen Brøgger, tlf./sms 40 35 22 11 eller e-mail: jb@joergen-broegger.dk senest lørdag den 17. februar (men gene tidligere). Vi håber, at rigtig mange medlemmer har lyst til at deltage !